DE STIUT!

10 ani cu Blue Air

Blue Air aniverseaza 10 ani!

         “Cine crede-n zbor e stapan peste zare” spunea Lucian Blaga. Blue Air crede in zbor de zece ani.  Am crezut in noi si in pasiunea noastra pentru aviatie si asta ne-a ajutat sa cream acum 10 ani prima companie de smart flying din Romania. Visul nostru a fost sa facem transportul aerian accesibil tuturor romanilor. Au trecut zece ani de atunci si putem spune cu mandrie ca am reusit. Impreuna si pentru pasagerii nostri, am creat in acesti zece ani un brand romanesc puternic, care sa promoveze Romania si oamenii sai in Europa.

Blue Air exista pentru un singur motiv: pasagerii sai. Livery 10ani

Blue Air nu ar fi ajuns ceea ce este astazi fara dedicatia, profesionalismul si eforturile oamenilor din interior, a suportului asigurat de partenerii nostri, agentiile de turism, aeroporturile si autoritatile locale si central. « Pana in prezent, 11, 5 milioane de pasageri au ales serviciile Blue Air, fapt ce ne onoreaza si ne obliga sa fim mai buni in fiecare zi. Pentru anul 2015 estimam o crestere a cifrei de afaceri cu 10 milioane de euro, iar numarul de pasageri va ajunge la 1,6 milioane. Anul 2014 estimam sa il inchidem cu o cifra de afaceri de 150 milioane de euro. In ceea ce priveste flota Blue Air, aceasta va creste in urmatorii 5 ani, cu cel putin o aeronava/an «, a declarat Gheorghe RACARU, Director General Blue Air. Determinati de dorinta de a oferi intotdeauna cel mai bun produs, Blue Air a investit peste 6 milioane de euro in 2014, dupa cum urmeaza:

  • deschiderea de 6 noi rute, respectiv: din Bucuresti, catre Koln, Liverpool, Milano (Linate) si Torino (Cuneo); din Bacau, catre Liverpool; din Torino (Caselle), catre Catania.
  • diversificarea serviciilor optionale de tip PREMIUM.
  • programe de formare profesionala pentru angajatii din front line si insotitorii de zbor.
  • marirea flotei la un numar de 11 aeronave.
  • cresterea gradului de confort prin reconfigurarea avioanelor cu scaune reclinable de ultima generatie Recaro 3520. Datorita materialelor si a structurii inovatoare folosite la fabricarea acestora, se obtine o scadere a greutatii avioanelor, ceea ce reduce consumul de combustibil si implicit emisiile de dioxid de carbon.
  • deschiderea bazei operationale din Torino (Caselle).
  • implementarea unui nou serviciu de catering cald, Blue Bistro.
  • achizitionarea unui hangar pentru relocarea liniei de intretinere aeronave.
  • o noua schema de vopsire pentru aeronavele Blue Air
  • servicii de transfer terestru din Constanta si Brasov, corelate cu orarul de zbor al tuturor zborurilor cu plecare de pe Aeroportul International Henri Coanda.
  • dezvoltarea distributiei prin GDS (Amadeus, Travelport, Apollo, Sabre, Sirena). Ca urmare a acestui parteneriat, agentiile din peste 190 de tari pot vinde biletele Blue Air, cu decontarea acestora prin sistemul IATA-BSP (Billing and Settlement Plan). Prin intermediul Hahn Air, Blue Air este automat si partener interline cu peste 250 de alte companii aeriene si devine o veriga a sistemului mondial de transport aerian.

Servicii Blue Air Blue Bistro

Misiunea Blue Air este de a raspunde asteptarilor clientilor nostri si, de aceea intreaga echipa se concentreaza sa livreze servicii de calitate, in siguranta si punctualitate, intotdeauna la cele mai bune preturi.

Orarul de vara 2015 este acum disponibil, ceea ce permite tuturor sa isi planifice cat mai multe calatorii, deoarece biletele de avion cumparate din timp pot fi achizitionate la preturi cu aproape 60% mai mici decat cele disponibile cu putin timp inainte de data calatoriei.

Smart Flying, inseamna deplina transparenta asupra costului unei calatorii, pasagerii, in functie de utilitatea pe care o atasaza anumitor servicii, sunt cei care decid configurarea biletului lor de calatorie. Acestia pot alege din cele 3 categorii de servicii de baza si optionale Blue Air : BASIC, STANDARD si PREMIUM. Astfel, oamenii de afaceri, turistii, sau cei care isi viziteaza pritenii sau rudele (VFR) vor avea intodeauna la dispozitie servicii personalizate, la cele mai bune tarife.

Astfel, serviciile Blue Air sunt similare unei companii traditionale, dar comercializate intr-o deplina transparenta caracteristica companiilor low-cost. Anul 2014 se apropie de momentul bilantului. Azi, la mai bine de un an de preluare, Blue Air – Airline Management Solutions si-a atins toate tintele strategice, iar raspunsul pozitiv al pietei ne-a facut sa acceleram dezvoltarea companiei, validand ipotezele planului nostru.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *