DE STIUT!

Wizz Air introduce un numar de telefon fara taxa!

IN SFARSIT!

Pasagerii români vor putea apela de acum centrul telefonic Wizz Air de asistență, la tarife locale!

Începând de astăzi (21 ianuarie), compania aeriană a renunțat la numărul de telefon al centrului de apelare cu tarif premium, asigurându-se că niciun client nu va mai fi taxat la acest tarif. Clienții români pot vizita noul Centru de asistență Wizz Air pentru mai multe informații cu privire la cel mai potrivit număr de contact, la tarife locale.

Si ca sa nu cautati prin site, acesta este numarul lor: 0040 312 294 796  – de luni pana vineri intre orele 09.00-16.00

Pentru a avea acces la cea mai rapidă și simplă modalitate de asistență, Wizz Air recomandă pasagerilor să utilizeze platforma sa online self-service, disponibilă prin intermediul site-ului web Wizz Air sau al aplicatiei mobile. De aici, clienții își pot gestiona rezervările, pot obține informații despre zborurile lor, pot face modificări, pot solicita rambursări sau pot rezolva probleme legate de întârzieri sau anulări.

Clienții pot solicita informații non-stop despre propria rezervare, starea zborului, bagaje și serviciile WIZZ prin intermediul chatbotului online al companiei aeriene, Amelia. De asemenea, pentru întrebări mai complexe, în chatul live sunt disponibili non-stop și agenți pentru a vă ajuta.

Asistența clienților rămâne un sector important de investiții pentru Wizz Air, iar compania aeriană dezvoltă continuu inovații pentru a îmbunătăți experiența pe care o oferă pasagerilor. Anul trecut, Wizz Air a lansat serviciul Amelia Voice, care oferă clienților actualizări automatizate despre rezervările lor, oferind informații și îndrumări esențiale în cazul oricărei perturbări a unui zbor.