DE STIUT!

REALIZAȚI CHECK-IN-UL MAI DEVREME LA GHIȘEUL WIZZ AIR DIN AEROPORT PENTRU A EVITA ÎNTÂRZIERILE  

 

 

Wizz Air încurajează pasagerii să ajungă la aeroport cu cel puțin două ore înaintea plecării pentru a

verifica documentația de călătorie Covid-19

 

Wizz Air, compania aeriană cu cea mai rapidă creștere din Europa, încurajează pasagerii să realizeze check-in-ul la aeroport cu cel puțin două ore înaintea plecării și să viziteze ghișeul pentru check-in, chiar dacă au realizat deja check-in-ul online. Ca urmare a reglementărilor internaționale de călătorie mai stricte, pasagerii ar trebui să ajungă la aeroport devreme, astfel încât partenerul de handling al companiei aeriene să poată verifica rapid toate documentele de călătorie necesare și certificatele solicitate de țara de destinație, pentru a valida permisul de îmbarcare al pasagerului.

În urma sosirii la aeroport, pasagerii ar trebui să se îndrepte direct către ghișeul de check-in al Wizz Air, unde personalul de handling al companiei aeriene va verifica dacă pasagerul are certificatul/ele, permisul/ele și rezultatul negativ al testului COVID, precum și formularul de înregistrare online aferent, solicitat de țara de destinație. Dacă aceste documente sunt valide, Wizz Air va emite un nou permis de îmbarcare, care le va permite pasagerilor să se îmbarce. Dacă pasagerul nu poate prezenta toate documentele solicitate, compania aeriană este obligată să refuze transportul, întrucât pasagerul riscă să nu fie acceptat în țara gazdă. Nerespectarea acestor reglementări va rezulta în penalități atât pentru pasager, cât și pentru compania aeriană.

 

În contextul în care condițiile de intrare sunt diferite de la o țară la alta, Wizz Air a facilitat procesul prin care pasagerii pot verifica regulile de călătorie relevante ale țării de destinație, cu ajutorul Hărții Pentru Planificarea Călătoriei îmbunătățite. Harta codificată pe culori, disponibilă acum pe toate dispozitivele, este actualizată zilnic în mod automat și include o listă a cerințelor legate de testare, carantină și certificatele de testare specifice fiecărei țări. De asemenea, Wizz Air încurajează pasagerii să verifice site-ul oficial al țării de destinație pentru a găsi informații suplimentare, pentru a verifica cardurile de imunitate acceptate și pentru a confirma toate cerințele de călătorie aplicabile.

Pasagerii pot rezerva în continuare bilete pe wizzair.com și prin intermediul aplicatiei pentru mobil cu siguranță deplină în această perioadă, grație pachetului de asigurare a călătoriei al companiei aeriene, care include acoperirea Covid-19* și serviciul Wizz Flex. Cu WIZZ Flex, pasagerii își pot anula zborul cu până la 3 ore înainte de plecare fără nicio taxă și pot primi 100% din tariful original rambursat imediat în creditul companiei aeriene.

Asadar tineti cont de asta, mai bine veniti mai devreme la aeroport decat sa aveti probleme. trebuie sa ne adaptam daca vrem sa calatorim fara probleme.

 

Facebook Comments

CalatoriaPerfecta

Calatoriaperfecta.ro este un proiect initiat de Pati si Dan, doi pasionati de calatorii. Am vizitat pana acum peste 50 de tari si ne place sa spunem ca lista ramane deschisa. Din fiecare calatorie surprindem cat mai multe detalii, informatii reale si imagini pentru voi. Va invitam sa intrati in lumea noastra daca nu ati facut-o deja, sa calatoriti cu noi, sa deveniti unul dintre membrii familiei noastre. Calatoria perfecta exista! Haideti sa o descoperim impreuna.