Noua Dacia electrica
A aparut noua Dacia electrica
Dacia se alatura numelor mari din industria automobilelor si lanseaza noua Dacia electrica denumita “Spring”. Deja poti sa o comanzi!
Cel mai tare lucru la noua Dacia Spring este campania de lansare. Va mai amintiti de “Who is Zu”? Cand vreo doua saptamani ne-au asasinat cu aceasta intrebare si apoi au lansat radioul? Cam asa si cu Dacia Spring. Exact in prag de primavara au lansat o campanie prin care artisti din diverse orase mari ale Europei au creat un slogan, un hastag #springiscoming si au decorat străzile din Paris, Madrid, Milano și București cu creațiile lor originale. Foarte interesanta strategie si originala in acelasi timp! Hopscotch este agentia si chiar a reusit sa aduca ceva foarte fresh si contemporan.
Precomenzile pentru Dacia Spring sunt deschise pe 20 martie, prima zi a primăverii.
Agilă, robustă, spațioasă pentru categoria sa, echipată cu o motorizare 100% electrică și beneficiind de o autonomie de 230 km conform ciclului WLTP (305 km conform ciclului WLTP urban), Dacia Spring deschide o nouă eră: cea a mobilității electrice la îndemâna tuturor. Este vehiculul electric cel mai accesibil de pe piața europeană continuand astfel politica preturilor mici, caracteristica fabricii din Romania. Dacia Spring dispune de un motor electric de 33 KW (45 CP), cuplat cu o baterie de 26,8 KWh și poate fi alimentată atât la o priză casnică de 220V cât și la un Wall Box sau, opțional, la o bornă DC. Dacia Spring beneficiază, în serie, de câteva echipamente de siguranță, printre care: limitator de viteză, ABS, ESP, repartitor electronic al forței de frânare, 6 airbag-uri, apel de urgență (buton SOS), aprindere automată a farurilor și frânare automată de urgență. Garanția oferită este de 3 ani sau 100.000 km pentru vehicul și de 8 ani sau 120.000 km pentru bateria electrică.
Aceasta va fi disponibilă la prețul de 18.100 euro si va putea fi cumpărată prin Programul Rabla Plus, astfel că prețul va scădea până la sub 10.000 de euro.
Asa o descriu ei dar Dacia Sping nu este Tesla. Este clar o masina mica de oras, autonomia sa fiind una scazuta. Pentru primul autovehicul 100% electric este insa ca pret si perfomante super ok daca iti doresti ceva cu care sa te misti in oras, sa parchezi usor si sa nu cheltuiesti mult pe combustibil. Ramane de vazut daca romanii se vor inghesui sa o cumpere sau se vor vinde companiilor si companiilor de car sharing.