LUMEA MARE

Forumul de Incoming editia III a

10 decembrie 2015, Hotel Caro din Bucuresti

A treia editie a Forumului de Incoming.

   Scopul acestui FORUM este sa discutam despre INCOMING, sa incurajam agentiile de turism sa faca incoming, sa cautam impreuna problemele si solutiile pentru cresterea incomingului in Romania.

travel forum

    Evenimentul este organizat de Innovation Travel si Info Travel Romania cu sprijinul Autorităţii Nationale de Turism. Va reuni peste 350 de de touroperatori, de profesionişti în turism şi de reprezentanţi ai mass-media.
Tema evenimentului: Importanţa şi dezvoltarea turismului de incoming pentru economia României.

    Scopul evenimentului:
O mai bună comunicare între touroperatorii specializaţi pe incoming şi MICE, hotelierii români şi reprezentanţii mass-media, pentru conştientizarea importanţei turismului pentru dezvoltarea economică a ţării noastre. – Identificarea unor soluţii de promovare şi valorificare a potenţialului turismului românesc, în urma dezbaterilor din timpul Forumului – Solicitarea unor modificări legislative în favoarea dezvoltării turismului românesc şi a impulsionării incomingului.

Program:

  • 09.00 – 09.30 – Welcome coffee şi înregistrare participanţi
  • 09.30 – 12.30 – Deschidere. Panel 1
  • 12.30 – 13.30 – Pranz
  • 13.30 – 15:30 – Panel 2
  • 15:30 – 16:00 – Coffee break
  • 16:00 – 17:30 – Sesiune de întrebări
  • 17.30 – Cocktail

Printre speakeri se numara:

  • Alin Burcea – Preşedinte Paralela 45 Turism, prim vicepreşedinte ANAT
    Mohammad Murad – Preşedinte al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) )
    Gheorghe Fodoreanu – Presedinte Invitation Romania
    Dumitru Dorin Prunariu – Singurul cosmonaut roman, Ambasador al turismului romanesc
    Florin Munteanu  – Presedinte si Fondator al Centrului pentru Studii Complexe
    Maria Grapini – Europarlamentar

Subiecte dezbătute:

  • – Importanţa industriei de evenimente (MICE) pentru România
  • – Turismul rural românesc
  • – Turismul balnear românesc
  • – Circuitele culturale
  • – Turismul de masă (munte, litoral) şi valorificarea acestuia pe pieţele externe
  • – Presa de turism, de la offline la online
  • – Strategii de relaţii publice pentru promovarea turistică a României
  • – Potenţialul turistic al Bucureştiului şi al marilor oraşe din România
  • – Turismul românesc şi infrastructura de transport
  • – Promovarea României prin evenimente sportive
  • – Colaborarea dintre touroperatori şi hotelieri
  • – Turismul dunărean de croaziere
  • – Oportunităţi de promovare pe pieţe de pe alte continente
  • – Turism ştiintific
  • – Bucureşti – o destinaţie turistică – Capitala Culturală a Europei 2021 – oportunitate pentru România
  • – Posibilităţi de promovare pe pieţele externe

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *