EVENIMENTE

Experience Bucharest

#ExperienceBucharest

Cu ceva timp in urma am auzit de acest proiect  de promovare a Bucurestiului, un proiect ce promitea mult. Intrebarea era daca pana la urma lucrurile puteau fi facute in asa fel incat sa iasa o promovare cat mai buna. De la inceput m-am gandit ca indiferent de cat de multi sau putini bloggeri, vloggeri, instagrameri si influenceri din lume vor fi adusi ca sa vada Bucurestiul, oricum o sa fie o promovare care o sa aduca un plus important de imagine.

S-a dovedit ca proiectul a fost unul de succes si ne-au vizitat o multime de persoane influente in online din toata lumea.

Am participat la conferinta acestui curajos proiect si mi-am dat seama ca s-au alaturat si multe firme puternice din Romania, care au crezut in acest proiect si nu poate decat sa ma bucure acest lucru. Cred ca ar trebui sa ne motiveze sa continuam sa facem lucruri de acest gen pentru a ne cunoaste cat mai multi minunatul Bucuresti, ar trebui sa incercam fiecare dintre noi, cei care suntem in industria turismului si in online sa il  promovam si sa scoatem in evidenta uimitoarea dezvoltare din ultimii ani.

Experience Bucharest a fost  primul proiect voluntar al comunității Travel Massive România în care Bucureștiul este promovat la nivel mondial prin intermediul unui număr de 100 de persoane influente în domeniul călătoriilor și turismului individual. Experience Bucharest”- este cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului.

Conferinta mi-a adus inca odata confirmarea unor lucruri pe care le stiam:

  • Nu suntem foarte cunoscuti dar devenim si este loc de crestere
  • Nu politica sau guvernul fac lucrurile sa mearga ci initiativa privata
  • Romania si in special Bucurestiul cresc vertiginos ca destinatii
  • Suntem cunoscuti datorita lui Hagi, Dracula, fetelor frumoase, petrecerilor tari, bauturii ieftine

Ar trebui sa depasim aceste clisee si sa devenim cunoscuti si prin celelalte puncte tari pe care le avem. Asta si-a propus #ExperienceBucharest sa faca prin intermediul comunitatii de travel din lume si din Romania.

Conferinta mi-a mai adus o confirmare. Suntem interconectati online. 90% dintre participanti erau cu un device in mana postand in timp real. Oameni din toata lumea puteau vedea live si asta este absolut spectaculos. Mi-au placut mult Dave&Debbie de la theplanetd.com, Kat Von B. de la travelinggreek.com si Kash Bhattacharya de la budgettraveller.org. Sunt deschisi si interesati, sunt informati si au povestit nu numai despre calatoriile si impresiile lor ci si despre cum sa calatorim, cum sa ne facem cunoscuti si sa ne promovam in online.

Am facut cunostinta si cu Alyssa Ramos. Din Los Angeles,  este travel blogger and Social media influencer si calatoreste singura. Povesteste pe  mylifeisamovie , blogul sau, si este cunoscuta pentru imaginile sale postate pe instagram . Este frumoasa si deschisa si placuta din toate punctele de vedere.

Proiectul #ExperienceBucharest isi propune sa  aduca in atentia a peste 10 de milioane de persoane online, imaginea Bucurestiului si implicit a Romaniei. Petrecerile, vizitele la diverse obiective, excursiile tematice prin oras, dansul prin Centrul Vechi au strans mii de postari in social media. O realitate pe care o prezentam cu mandrie astazi.

Devenim un punct de interes si invatam si prin ce canale sa ne promovam.

#ExperienceBucharest se termina astazi. Sa vedem in viitorul apropiat ce impact o sa aiba. Oricum ar fi, este o initiativa de pretuit si laudat!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *