Google Romania anunta castigatorii Recenziei de Aur 2022
Cu ocazia Zilei Mondiale a Turismului Google premiază afacerile promițătoare din domeniul HoReCa, de pe Google Maps
Google anunță noii câștigători ai proiectului Recenzia de Aur și premiază anul acesta cele mai promițătoare afaceri de pe Google Maps care aparțin domeniului HoReCa, în România. La ediția 2022 au obținut „Recenzia de Aur” 24 de locații din toată țara care au înregistrat pe Google Maps cele mai multe aprecieri din partea clienților, în ultimele 100 de zile.
Afacerile premiate sunt din cele 8 regiuni de dezvoltare ale României și trei domenii de activitate (restaurante, hoteluri și cafenele). Au fost selectate afacerile din domeniul HoReCa cu un profil verificat și actualizat cu toate detaliile în Google Profilul Companiei unde au publicat actualizări constante, afacerile care au avut cel puțin 100 de recenzii pe Google Maps și un rating de minim 4,5 stele. Informații suplimentare despre Recenzia de Aur pot fi găsite aici: goo.gle/recenziadeaur.
„Unul dintre principalele obiective ale Google în România este să sprijinim atât persoanele fizice, cât și afacerile mici să crească prin digital. Proiectul Recenzia de Aur își propune să facă cunoscute acele afaceri care sunt apreciate de clienți prin note și recenzii pe Google Maps și Căutare. O prezență digitală puternică, ce poate fi creată prin instrumente gratuite și la îndemână precum actualizarea Profilul Companiei pe Google, ajută micile afaceri să fie vizibile către clienți din toată țara și chiar din străinătate. Ne bucurăm totodată că putem să oferim aceste premii în special afacerilor din HoReCa, una din cele mai afectate industrii în ultimii ani.” – Dan Oros, Head of Marketing Google România.
În România, profilurile afacerilor actualizate cu toate detaliile în Google Maps primesc în medie, în comparație cu profilurile incomplete, de 4,9 ori mai multe apeluri telefonice, de 2,9 ori mai multe solicitări de direcție și de 3,1 ori mai multe vizite pe site-uri.
Cei mai noi câștigători ai „Recenziei de Aur”:
In regiunea Nord Vest la sectiunea restaurante Manila- Filipino Food din Satu Mare, pensiunea La Cassa din Viseu de Sus si cafeneaua Cofeels din Cluj Napoca. In Centru la categoria restaurante Gastro Local Anca Vlad din Vama Buzaului, pensiunea The Butterfly din Sangeorgiu de Mures si cafeneaua Book Coffee Shop din Brasov.
In regiunea de Nord Est la restaurante Moldavian Burger, pensiunea Gradinile Romane din Neamt si cafeneaua Chubby Bubble Tea din Iasi. In regiunea de Sud Est restaurantul Stage-Nice Sining din Galati, Lebada Luxury Resort& Spa din Delta Dunarii, cafeneaua Filicori Zecchini Caffe din Constanta.
In regiunea de Sud Muntenia restaurant Ziba din Paulesti , pensiunea Hangita din Campulung Muscel, cafeneaua Kaldo Ploiesti Halde din Ploiesti. Din Bucuresti Ilfov Burger &Burrito din Bucuresti, Monopoly hotel din Otopeni, cafeneaua Ceramic Cafe,
In regiunea de Sud Vest, GYRO,s Time Obelix din Ramnicu Valcea, Noah River house din Orsova, cafeneaua Cutura Coffee din Ramnicu Valcea. Iar in Vest restaurant Al Camineto din Timisoara , Vila SaraDa Boutique din Deva si cafeneaua Send Coffee din Hunedoara.
Prin completarea Profilului Companiei în Google, afacerile vor apărea pe Google Maps și Google Căutare cu toate detaliile, iar informațiile despre acestea vor putea fi găsite de cei interesați prin căutare pe Google.
Pentru a ajuta IMM-urile românești să își îmbunătățească prezența online și să iasă în evidență pe Google, a fost dezvoltat recent și instrumentul Oportunitati Locale. Acest instrument ajută afacerile care au deja Profil de Companie în Google Căutare să își îmbunătățească profilul, iar cele care nu au încă un profil activ, vor fi îndrumate să își creeze unul. Google Oportunități Locale poate fi accesat aici.
Pe Google Maps există locații din domenii diverse, de la afaceri din turism și HoReCa, domenii unde prezența online este critică, la servicii specializate de tot felul (precum saloane de cosmetică sau frizerii), instituții financiar – bancare, magazine diverse, centre comerciale, afaceri din domeniul medical (precum centre medicale sau de analize) sau auto (service-uri, spălătorii auto etc.). În prezent, pe Google Maps sunt:
- Peste 13.000 de restaurante – din care mai mult de 1.000 au rating peste 4,5 și mai mult de 100 de recenzii;
- Peste 10.000 de hoteluri/ unități de cazare – din care mai mult de 1.000 au rating peste 4,5 și mai mult de 100 de recenzii;
- Aproape 3.000 de cafenele – din care aproximativ 400 au rating peste 4,5 și mai mult de 100 de recenzii.
Am participat si noi la editia dinn acest an si am cunoscut oameni minunati care fac lucrurile cu pasiune si incearca sa aduca ceva nou in domeniu in care activeaza. Felicitari tuturor castigatorilor!