LUMEA MARE

Camello Safari Maspalomas in Gran Canaria

Camello Safari in Gran Canaria

La plimbare cu camilele pe dunele albe de nisip din insula Gran Canaria . O experienta unica, de neratat daca ajungi pe insula

Prima data m-am urcat pe o camila in Tunisia  cand am ajuns cu un vas de croaziera de la MSC . A fost foarte interesant, nu stiam ca sunt asa de inalte si ca sunt asa docile. Mi-a fost putin frica , dar m-am urcat doar pentru o poza. Cand am avut cu adevarat contact cu camilele a fost cand am mers pentru prima oara in Tenerife. Am fost la o ferma unde erau foarte multe camile si am facut un tur de 30 de minute in care am aflat multe povesti. M-am bucurat ca am avut ocazia din nou sa fac o plimbare pe faimoasele dune din Maspalomas.

Poate este mult spus safari cu camile pentru ca de fapt este o plimbare lejera de 30 de minute printre dunele de nisip care inchid plaja Playa de Ingles din Maspalomas.

Playa de Ingles din Maspalomas este superba, lunga si cu un nisip superfin. In capatul ei se inalta niste dune naturale de nisip care formeaza o rezervatie naturala si aduce cu Sahara. Aici este locul unde poti trai o experienta destul de rar intalnita in Europa. Plimbare cu camile printre dunele de nisip.

Un om de afaceri care iubeste camilele, le aduce din Sahara care apropos este foarte aproape de insula,

Iar cămilele au devenit o imagine iconică a Gran Canaria și aceasta  este cu siguranță o excursie de neratat. Dunele de Nisip Maspalomas au primit recent statutul de arie naturală protejată care se întinde pe peste 400 de hectare. În anul 2004, plimbarea cu cămila a fost declarată oficial moștenire culturală a comunității San Bartolomé de Tirajana. Asa ca este si o experienta culturala oarecum!

Aș recomanda cu căldură această experiență oricărei familii. La plimbare ești prins de scaun printr-o bucată foarte subțire de frânghie, de înălțimea stomacului, nu foarte sigur, dar totuși. A fost plimbare de treizeci de minute în jurul unei rezervații naturale protejat e din Maspolomas, într-adevăr este o zonă care iti taie respiratia. Ne-am făcut fotografii chiar înainte de a pleca și am mers și am văzut-o și pentru 5,00 EUR am putut sa o cumparam. Personalul este profesionist și prietenos, cămilele arată bine îngrijite.

Camello Safari Maspalomas

Manolo, Pepe, Roberto, TT, Macho, Daniel și Sofia sunt doar câteva dintre cele 35 de cămile și ghizii lor experimentați din Sahara care vă vor conduce prin acest peisaj frumos și neobișnuit. O plimbare la pas printre dunele de nisip molcome, timp in care daca sunteti norocosi puteti vedea si animale salbatice.

Preturi si reguli:

• De luni până duminică de la 9:00 la 15:00
  • Plimbările încep la fiecare 15 minute
  • Durata: 30 – 35 minute
  • Adulti 12 € Copii 3 – 12 ani 8€ Copii 0-3 GRATUIT (trebuie să stea cu un adult)
  • Nu este necesară rezervarea de timp.

Cateva lucruri despre camile:

• Reproducerea incepe dupa ce femela implineste 3-4 ani, iar masculul dupa 5 ani.
  • Perioada de gestatie este destul de lunga, de aproximativ 13 luni, in urma careia femela naste un pui sau uneori, dar mai rar, gemeni.
  • Puii cantaresc la nastere in jur de 40 kg si ajung pana la 300 de kg. Am vorbit cu proprietarul camilelor si am inteles ca are plimbari cu camilele in Gran Canaria si pe munte.
  • Am aflat ca o camila costa in jur de 5000 de euro
O parte din angajati de aici erau din Sahara de vest si am inteles ca proprietarul are si acolo o agentie de travel si poate sa ofere turistilor o experienta unica. Se poate ajunge usor din Gran Canaria, cu avionul in tara din Africa pentru o scurta vizita. Sper sa avem ocazia sa ajungem si noi in Sahara, asa ca am acceptat invitatia de a reveni in Gran Canaria pentru a merge pentru cateva zile si in Sahara atunci cand o sa fie permise calatoriile din nou.

Camello

Am mai aflat in premiera, ca un om de afaceri din Romania ar vrea sa cumpere de la el cateva camile ca sa faca safari pe la plaja Corbul. Cred ca ar fi interesant, ce ziceti?

Facebook Comments

CalatoriaPerfecta

Calatoriaperfecta.ro este un proiect initiat de Pati si Dan, doi pasionati de calatorii. Am vizitat pana acum peste 50 de tari si ne place sa spunem ca lista ramane deschisa. Din fiecare calatorie surprindem cat mai multe detalii, informatii reale si imagini pentru voi. Va invitam sa intrati in lumea noastra daca nu ati facut-o deja, sa calatoriti cu noi, sa deveniti unul dintre membrii familiei noastre. Calatoria perfecta exista! Haideti sa o descoperim impreuna.