Cel mai șocant moment din calatoriile mele!

Nu e nimic socant. Acesta este un experiment! Amuzant. Pentru mine…

Curiozitatea a omorat pisica!

Nu exista nimic socant in arhiva mea. Dar interesul tau a fost maxim.

Vreau sa intelegem impreuna de ce suntem atrasi de acest gen de titluri.  Nu ai sa crezi, sfarsitul lumii,  senzational,  incredibil, socant, uluitor, lovitura finala, acest lucru schimba tot. De ce un titlu inca ne pacaleste cu toate ca suntem pe net de ani de zile! Si nu ma refer aici la site-urile care aduc informatii „pe surse”. Alea sunt alta discutie. Interesate si platite din bani…din bani. Ma refer la cele „funny”.

De cate ori te-ai pacalit si ai dat click pe un titlu care daca stai sa te gandesti bine chiar nu te interesa. Dar parea asaaaa interesant… Oarecum… Si esti pe net. De ce nu? Stii fireste ca fiecare click al tau inseamna bani in buzunarul cuiva. Nu direct din buzunarul tau dar cel care te-a dus in pagina respectiva castiga. Cel mai recent titlu care m-a pacalit a fost „Capitala socata de bataia din bar„. Nici nu stiu unde l-am vazut. Nici nu conteaza. Am dat click. Era capitala…dar era capitala Angliei. Titluri care nu sunt gresite ci pur si simplu facute sa iti creeze a anumita asteptare. Sincer, nu cred ca e usor sa faci tot timpul asa ceva…

giphy-1

Am atat de multe exemple. De site-uri care isi fac audienta si trafic pe baza naivitatii noastre. Si totusi! De ce suntem atrasi de cuvintele acelea? De ce ai fost atras de titlul meu? Eu am inceput sa fiu selectiv. Extreeeem de selectiv.

Eu ma consider creator de continut. Bun/rau. Muncesc uneori o zi, doua sau trei pentru un articol. Si incerc sa nu te pacalesc cu nimic. Sa iti arat inca din titlu exact ceea ce gasesti. Este alegerea ta daca vrei sau nu sa citesti. Daaaar…

Ti-ar conveni ca fiecare titlu de articol de aici si de aiurea sa fie in genul celui de mai sus? Ai mai da click?

Pune-ti si tu intrebarea si da-mi raspunsul tau pentru ca pe al meu deja il stiu.

Ti-a placut? Distribuie-l!
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Comments

comments

Lasă un răspuns