Gala Biz Social Media Awards 2019

Laureații Galei Biz Social Media Awards 2019

După 20 de ediții de Social Media Summit în București și în țară, Biz a organizat prima ediție a Biz Social Media Awards. Gala de premiere a recunoscut și a celebrat performanța și creativitatea brandurilor și profesioniștilor din social media. Am fost si eu la conferinta pe tot parcursul zilei si mi-a parut rau ca nu am putut ramane si la Gala, dar o sa postez acest articol ca sa vedeti si voi care sunt premiantii primei editii

Premiile de excelență al Galei Biz Social Media Awards pentru cele mai bune campanii din social media, cei mai creativi creatori de conținut și cei mai performanți jucători din industrie, au fost acordate după cum urmează:

  • Premiu de excelență pentru abordarea complexă de tip 360 de grade, care îmbină conținutul propriu cu cel realizat de comunitate s-a acordat brandului SAMSUNG.
  • Premiu de excelență pentru două ediții de anvergură Next Big Vlogger și pentry susținerea noiii generații de conținut online s-a acordat brandului COCA-COLA.
  • Premiu de excelență pentru combinația ideală de new media cu marketingul tradițional, realizând povești unitare declinate specific fiecărui canal în parte s-a acordat brandului VODAFONE.

 

  • Premiu de excelență pentru inovație în comunicarea de social video content s-a acordat brandului KFC pentru lansarea KFC Social Entertainment Channel.
  • Premiu de excelență pentru folosirea social media în folosul binelui comun și pentru performanțele înregistrate la competiția internațională Solar Decathlon din Dubai s-a acordat echipei EFdeN.

 

  • Premiu de excelență pentru real time marketing și creativitate fără limite, pentru conținut care se viralizează rapid în social media se acordă brandului NETFLIX.
  • Premiu de excelență pentru curaj, asumare și reacții în timp real care transcend limitele rigide ale diplomației s-a acordat echipei de comunicare a AMBASADEI SUEDIEI DIN BUCUREȘTI
  • Premiu de excelență pentru susținerea și implicarea în organizarea primei conferinței dedicate Instagram-ului din România s-a acordat companiei Maresi Romania.
  • Premiu de excelență pentru curajul de a apela la user generated content pentru crearea unei campanii de promovare a noii linii de produse inovatoare s-a acordat companiei CAROLI
  • Premiu de excelență pentru cele mai curajoase și spectaculoase lansări, cu buzz puternic în rețelele sociale s-a acordat brandului CALIF.
  • Premiu de excelență pentru creativitate în comunicarea de brand online s-a acordat lui ALEX COTEȚ.

 

  • Premiu de excelență pentru creativitate în crearea de video content pentru unul dintre cei mai cei mai urmăriți și apreciați vloggeri români, cu o creștere de peste 190% a numărului de abonați în intervalul ianuarie – decembrie 2018 s-a acordat lui ANDREI ȘELARU (SELLY).
  • Premiu de excelență pentru construirea uneia dintre cele mai active și dinamice comunități de Facebook în rândul brandurilor de pe piața din România prezente în social media, cu peste 2 milioane de fani și campanii inedite de comunicare s-a acordat brandului LIDL.

La trei ani de la publicarea în premieră a listelor cu cele mai relevante nume din blogosfera românească și la mai bine de zece ani de când scrie despre online-ul românesc, Biz a lansat, tot în cadrul Galei Biz Social Media Awards, a treia ediție Digital Report. Proiectul reunește informații despre cele mai importante agenții de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă, top cei mai urmăriți vloggeri, top conturi de Instagram, precum și top bloggeri cu care au colaborat agențiile.

 

 In noua editie Digital Report puteti gasi

  • Cele mai importante agenții de digital din România
  • Tendințe și evoluții ale pieței de digital
  • Liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă
  • Top cei mai urmăriți vloggeri
  • Top conturi de Instagram
  • Top bloggeri cu care au colaborat agențiile
  • Domeniile in care s-au facut cele mai multe campanii in 2018
  • Bloggerii cei mai prezenti in campaniile din 2018

 Varianta fizică a proiectului Digital Report fost epuizată încă din precomandă. Proiectul, în format PDF poate fi comandat aici, la prețul de 75 lei (TVA inclus): https://socialmediasummitbucuresti.ro/digital-report/

Nu am reusit inca sa achizitionez noua editie Digital Report dar sunt convinsa ca este interesanta cu multe informatii pentru cei care activeaza in domeniul online.

      Ca de fiecare data am aflat informatii valoroase de la speakerii de anul acesta . Multe dintre noutatile de la SMS Biz pot fi puncte de pornire ale unor proiecte. Mi-a placut partea de dezbatere a influencerilor unde au fost 2 echipe, echipa vedete cu Marian Ionescu videoblogger, Monica Jitariuc  managing director la MSL The Practice,  dl Adrian Pasarica head of marketing Orkla Foods Romania si echipa Online Stars cu  Alin Stoica, social media manager la Global Records, Lavinia Chican, senior partner, Mc Cann PR si Stefan Ilin, marketing manager L’ oreal. Au avut o campanie de 100 000 euro pentru una dintre companiile cele mai mari din Romania si a invins echipa Online Stars cu argumente solide. A fost o dezbatere interesanta unde am putut auzi parerea unor specialisti referitor la o campanie bine platita. Monica Jitariuc spunea ca toti clientii vor  ca lucrurile sa se intample astazi, parerea mea este ca vor sa se fi intamplat de ieri chiar de aceea cand investesc o suma mare sunt foarte pretentiosi si nerabdatori sa aiba rezultate peste noapte.

In al doilea rand am mers la Social Media Summit 2019 pentru speakeri si pentru formatul evenimentului. De exemplu anul acesta a fost invitata si Irina Rimes. Mi-a placut foarte mult discursul ei sincer, modestia de care da dovada si asta chiar cred ca este lucrul care atrage cel mai mult pe fiecare dintre noi. Inconjurati zilnic de ipocrizie din partea unor vedete face bine sa vedem ca exista si persoane care fac cu pasiune ceea ce fac si nu urmaresc neaparat un standard anume. Cred ca la fiecare dintre noi nu ne-ar strica putin mai multa modestie. Un om modest isi cunoaste valoarea foarte bine, nu are nevoie de confirmarea altcuiva. Cred ca fiecare dintre bloggerii care au venit la eveniment ar vrea sa isi creasca traficul cat mai repede si sa castige bani din campanii, dar cred ca cel mai important este ca cititorii sa se regaseasca in postarile bloggerilor.

Daca esti sincer, cititorul te place si cu siguranta revine pe blogul tau. Este loc pentru toata lumea, trebuie doar sa iti formezi un stil si sa muncesti mult, foarte mult, ca sa cresti frumos. Noi sustinem bloggerii la inceput de drum si am scris asta si pe site-ul nostru. De multe ori ne-au intrebat cum am facut sa avem asa de multi vizitatori si cum facem sa crestem. Raspunsul este simplu, tine de fiecare dintre noi, perseverenta fiind o calitate obligatorie. Sfatul nostru este sa aiba rabdare caci lucrurile nu se intampla  peste noapte, dar la sfarsitul unei zile important este sa fii multumit ca ai facut un articol de calitate , ca ai reusit sa spui ce simti, ca ai avut curajul sa arati cititorilor ce crezi tu cu adevarat despre un subiect anume, trebuie sa te gandesti ca pana la urma oamenii aceia vor fi influentati intr-un fel sau altul de ceea ce ai scris. Este adevarat ca sunt si multe campanii platite unde trebuie sa promovezi un produs intr-un fel pozitiv, dar chiar si aici este decizia ta, si doar a ta, cum expui lucrurile in fata cititorului. Imi place sa cred ca pe viitor o sa existe o deschidere mai mare a firmelor care organizeaza campanii catre colaborarile cu bloggerii si mai putin cunoscuti, pentru a le pune creativitate la lucru. Sunt blogguri foarte bune pe care le citim si noi dar nu au fost inca implicate in campanii si blogguri mai putin bune care sunt frecvent solicitate. Ar trebui dupa parerea mea sa fie mai multa deschidere catre oamenii pasionati din online care pot aduce valoare unor branduri cu un continut original.

Felicitari organizatorilor si sper sa continue aceste evenimente unde avem ocazia sa ne cunoastem si offline. Am cunoscut oameni frumosi si anul acesta si ma bucur ca au fost un numar foarte mare de participanti.

Facebook Comments

CalatoriaPerfecta

Calatoriaperfecta.ro este un proiect initiat de Pati si Dan, doi pasionati de calatorii. Am vizitat pana acum peste 50 de tari si ne place sa spunem ca lista ramane deschisa. Din fiecare calatorie surprindem cat mai multe detalii, informatii reale si imagini pentru voi. Va invitam sa intrati in lumea noastra daca nu ati facut-o deja, sa calatoriti cu noi, sa deveniti unul dintre membrii familiei noastre. Calatoria perfecta exista! Haideti sa o descoperim impreuna.

Tu ce zici despre asta?