Digital Travel Forum – Cluj 2015
Turismul este la inaltime – confirma Paravion, Google, Traveo si Conectoo, la Digital Travel Forum
Pe 21 octombrie va avea loc cea de-a III editie a Conferintei Digital Travel Forum Cluj-Napoca (Grand Hotel Italia 5*). Digital Travel Forum este un eveniment conex TeCOMM eCommerce Conference&Expo, dedicat segmentului de turism cu scopul de a oferi know-how-uri practice si idei de care orice business in turism are nevoie pentru a deveni mai profitabil pe o piata extrem de competitiva.
Evenimentul este dedicat tuturor celor care activează in domeniul turismului: managerilor in industria hoteliera si de turism, operatorilor sau agentilor de turism, tour-operatorilor, managerikor de marketing in turism sau agentilor de booking. Paravion, Google, Traveo si Conectoo sunt companiile care vor sustine workshopuri pentru cele mai eficiente strategii de marketing adaptate la profilul unui business de turism.
Destinatia: video! Cum sa-l folosesti in social media, in marketingul turistic
Atunci cand cauta informatii legate de zboruri si hoteluri, unul din trei utilizatori de internet din Romania se informeaza exclusiv online. 75% din utilizatorii de internet se informeaza atat online cat si offline cand planuiesc vacantele, iar 90% folosesc informatii online ca sa filtreze optiunile. In cadrul workshopului realizat de Remus Visan (Manging Director, Paravion) in parteneriat cu Ana Sipciu, (Industry Manager, Google), participantii vor vedea un portret-robot al turistului din Romania: cum se foloseste mediul online pentru a se informa si pentru a face rezervari, cat de dependent este de smartphone si cat de important este continutul video pentru consumatorii de turism si travel. Vor intelege care sunt asemanarile, dar si diferentele intre turistii din Romania si cei din tarile din jur si vor trage concluzii in ceea ce priveste cele mai bune practici de comunicare online pentru companiile din industria turistica. Vor ilustra concluziile cu un case study detaliat despre campania Paravion Superstar si modul in care acest proiect care a imbinat continutul video cu social media a raspuns la asteptarile publicului-tinta Paravion.
Remus Vişan este fondator şi Managing Director Paravion (primul website romanesc de rezervari de bilete de avion 100% online) si Managing Director Bavul.com (operator online de turism detinut anterior de Turkcell, liderul pietei telecom din Turcia). Remus este unul dintre antreprenorii de succes din industria de turism, cu o experienţă de peste 19 ani în acest domeniu. În 2013 a primit distincţia de “Cel mai tânăr lider în turism sau ospitalitate”.
Ana Sipciu, Industry Manager, Google. Ana s-a alaturat echipei Google Romania in rolul de Industry Manager, cu o experienta de peste 10 ani in toate ariile industriei online, de la strategie de continut si publishing pana la dezvoltare web, publicitate online si strategie de media. Ana lucreaza cu companii romanesti care se adreseaza pietei internationale.
Pentru ca noi, marketerii, iubim femeile. Toate femeile.
Expertii in turism considera ca femeile reprezinta targetul cu cea mai rapida crestere pe segmentul de travel, atat leisure cat si business. Identificarea si targetarea specifica bazata pe demografie sunt obligatorii pentru orice strategie de marketing. Marketerii ar trebui sa fie focusati in special pe targetul feminin a carui influenta si forta de cumparare sunt din ce in ce mai puternice chiar si intr-o economie complicata, dupa cum spune raportul Global Report.
Marketerii care nu abordeaza specific targetul de femei risca sa piarda o bucata uriasa din piata. In acest workshop vei afla cum sa intelegi comportamentul consumatorului feminin, cum sa generezi interactiune in cadrul comunitatilor de femei, de ce este important ca planul tau de marketing sa acopere si acest segment si mai ales de ce sa nu treci cu vederea acest tip de consumator care reprezinta cea mai mare oportunitate pentru a consolida vanzarile, cota de piata si profitul net: femeile.
Madalin Mancila, Marketing&Development Director la Accent Travel & Events si Traveo.ro (platforma de turism online a companiei). Madalin Mancila are o experienta de aproape 10 ani in industria de turism din Romania, lucrand pentru trei branduri puternice din turism (Happy Tour, Paravion, Prestige Tours) ceea ce i-a adus peste 10 premii in comunicare. Cu un know-how puternic in zona de marketing si comunicare, caracterizat fiind de metodele de comunicare neconventionala, Madalin a fost inclus pentru doi ani consecutivi (2014 si 2015) in Topul Directorilor de Marketing din Romania alcatuit de Revista Biz.
Clientul tau, elementul central din strategia de Email Marketing
Email-ul este in continuare canalul preferat de comunicare intre branduri si clientii sai. In cadrul workshopului sustinut de Eugen Potlog, participantii vor putea afla cum sa implementeze cu succes o strategie de email marketing prin care clientii sa fie pusi pe primul loc. De asemenea, participantii vor putea analiza tehnici si scenarii de Marketing Automation create special pentru eCommerce si vor afla cum sa transmita mesajul potrivit la timpul potrivit catre persoana potrivita.
Eugen Potlog este Manager Conectoo by Conversion (leader de piata in servicii de email marketing). Eugen este cunoscut pentru coordonarea si dezvoltarea platformei Profitshare (cea mai avansata platforma de marketing afiliat din Romania), datorand o parte mare din experienta sa perioadei in care dezvolta proiecte de online marketing pentru eMAG.ro. Printre clientii companiei se numara OLX, ZorileStore, Flanco, TinaR, PCFun, FashionUp, Yellow Store, Zonga, Ringier etc.
Inscrierile la Digital Travel Forum part of TeCOMM se fac pe www.cluj.tecomm.ro, pretul pentru conferinta porneste de la 26 euro.
Libero Events este agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targul Touristica.
C.