HOTELURI

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel din Gran Canaria

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel  din Gran Canaria . Gloria Palace Thalasso din San Agustin are  are cel mai mare centru de thalassoterapie din Europa

Puerto Rico si Amadores sunt doua statiuni superbe, una langa cealalta, din sudul insulei Gran Canaria iar intre acestea doua, pe versantul unui munte se situeaza si Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel 4* superior din Amadores. Panorama oferita de hotel asupra Oceanului Atlantic este absolut spectaculoasa iar arhitectura minunata. Nu te-ai astepa ca pe un munte asa de abrupt sa se poata construi o asemenea minune de hotel si tocmai pentru ca este atat de diferit, nu poate fi admirat la adevarata sa frumusete decat din largul oceanului.

oria-palace-amadores-thalasso-hotel-las-palmas

Constructia hotelului a fost extrem de dificila deoarece a fost aleasa o zona in coasta unui munte dar ceea ce au reusit este spectaculos. In forma de nava de croaziera daca il privesti de pe mare, pe mai multe niveluri, cu piscine infinite la inaltime, camere care sunt toate cu balcoane cu vedere la mare, un lobby deschis urias exceptional si lifturi exterioare care te duc pana pe promenada statiunii, hotelul proaspat renovat, este definitoriu pentru zona aceasta si un reper al tuturor.

gloria-hotel

gloria-thalassos

Este o optiune superba de cazare pentru cei obisnuiti cu luxul si serviciile de calitate.

La check in esti intampinat cu o bautura rece, cu un zambet larg de cei de la receptie. Iti poti face chiar si o poza de bun venit, la cabina foto de la receptie .  Fiecare camera dispune de un spatiu enorm pentru ca hotelul a fost construit in anii in care nu se faceau camere de 15 metri patrati si economie de spatiu. Am inteles ca au fost renovate de curand cu o investitie destul de mare. Astfel ca exista suficient loc pentru a te putea simti confortabil. Dupa cum vedeti mai jos, camerele sunt nu doar spatioase si elegante ci si toate cu vedere la ocean si cu balcon. Acestea includ TV prin satelit, precum și un seif şi un minibar, cafea si ceai la dispozitie zilnic. Oaspeții au de asemenea la dispoziție acces Wi-Fi gratuit în cameră și în întregul hotel.

camera gloria

Un lucru demn de mentionat este ca hotelul accepta animale de companie!

Hotelul dispune de un restaurant foarte mare cu o terasa spectaculoasa unde se poate servi masa dar si de un restaurant A la Carte situat la nivelul 9.  Mancarea este foarte variata , incepand de la fripturi gatite pe loc de chef, faimoasa paella, fructe de mare, branzeturi fine, salate proaspete pana la dulciurile care arata demential si fructele delicioase pe care le-am mancat alaturi de o cupa de inghetata fina. Servirea este impecabila, am simtit ca au o atentie deosebita pentru clientii hotelului care se simt rasfatati. Cele cinci baruri raspandite este tot in cadrul hotelui sunt la dispozitia oaspetilor, seara existand o sala de evenimente unde se organizeaza diverse spectacole organizate de trupa de animatie.

Partea de relaxare din hotel, piscinele si zonele de joaca, ofera turistilor nu doar relaxare ci si o  priveliste extraordinara asupra oceanului. Exista chiar si o piscina doar pentru nudisti si chiar au clienti care vin in fiecare an aici.

Zone de joaca pentru cei mici, sezlonguri, piscine cu apa incalzita pentru adulti si piscine pentru copii, beach baruri, toate serviciile necesare intr-o asemenea zona sunt prezente, astfel ca daca iti doresti sa ramai doar in hotel este un resort care iti ofera aceasta optiune. Am vazut ca au si apartamente cu piscina proprie si am ramas cu gandul ca ne vom intoarce intr-o zi acolo. Am remarcat multa lume la plaja aici, chiar daca era sfarsitul lunii decembrie.

Zona de Thalasso Terapie

Thalassoterapia inseamna- vindecare prin apa de mare. Thalassoterapia este indicata in tratarea reumatismului cronic, osteoporozei si patologiilor coloanei vertebrale. De asemenea, ea este benefica pentru circulatia periferica, durerile postoperatorii, traumatisme, patologii respiratorii, psoriazis, probleme legate de menopauza sau pubertate. Thalassoterapia este recomandata si celor care sufera de insomnie sau oboseala cronica.

Unul dintre marile atuuri ale acestui hotel este asa cum apare si in numele sau, thalasso terapia. Este ca si cum ati fi in vacanta dar ati avea acces si la tratamente balneo. Un spatiu SPA care functioneaza cu apa adusa din ocean, spatiu unde pe langa terapia cu apa sarata puteti beneficia de saune, jacuzzi sau masaj terapeutic sau relaxant. Este un loc cautat atat de turisti cat si de localnici si chiar si in aceasta perioada pandemica a ramas deschis si functioneaza, chiar daca la o capacitate redusa. Se pot face nenumarate tratamente si proceduri dupa cum vedeti si mai sus.

Piscina de aici este una speciala cum nu am vazut in alta parte. Apa tratata din ocean curge in diferite forme in zone diferite, fiecare fiind destinata unei grupe de muschi sau unei anumite afectiuni. Chiar si temperatura sa este controlata, fiind mai rece in unele parti si mai calda in altele, chiar daca este acelasi bazin.

Am stat in acest loc mai mult decat am stat la piscina de afara, cu toate ca si aceea era extrem de atragatoare. Dar SPA-ul de aici, talasoterapia cu apa sarata din ocean si masajul facut au fost mai placute si mai benefice. Noi am facut impachetari cu alge. dar sa va spun cum este procedeul. Impachetarea cu alge asigura si o curatare a pielii in profunzime. Prin provocarea transpiratiei se elimina si toxinele. La impachetarile cu alge se folosesc geluri vasodilatatoare, care ajuta pudra de alge sa patrunda cat mai repede in organism si sa isi faca efectul intr-un mod optim. Pe langa efectul vasodilatator, unele geluri folosite mai au si efect de incalzire. Am simtit o caldura dupa ce am fost impachetata si am incercat sa ma relaxez. Dupa 10 minute am fost sa fac un dus, deja imi simteam pielea catifelata si in cateva zile mi-a trecut si durerea de la umar pe care o aveam de ceva timp. Pentru rezultate optime este necesar ca sedintele de impachetare cu alge sa fie efectuate cu o frecventa de 3 ori pe saptamana pana la obtinerea rezultatului dorit, iar apoi saptamanal sa se efectueze cel putin o sedinta de intretinere. Am promis ca o sa mai fac de cate ori o sa mai am ocazia.

Dupa asta am avut parte de un masaj relaxant cu uleiuri facut de Carlos. Am simtit o relaxare totala si o detensionare a muschilor. Am plecat foarte relaxati de acolo cu gandul ca suntem norocosi ca am cunoscut oameni atat de frumosi si dedicati muncii lor.

Pentru turistii romani, obisnuiti cu resorturi de lux, Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel din Amadores – Gran Canaria este o optiune de luat in seama. Iar despre o vacanta in insula puteti citi mai multe aici, pentru a putea intelege oferta minunata a celor de acolo pentru orice turist din lume.

Facebook Comments

CalatoriaPerfecta

Calatoriaperfecta.ro este un proiect initiat de Pati si Dan, doi pasionati de calatorii. Am vizitat pana acum peste 50 de tari si ne place sa spunem ca lista ramane deschisa. Din fiecare calatorie surprindem cat mai multe detalii, informatii reale si imagini pentru voi. Va invitam sa intrati in lumea noastra daca nu ati facut-o deja, sa calatoriti cu noi, sa deveniti unul dintre membrii familiei noastre. Calatoria perfecta exista! Haideti sa o descoperim impreuna.