Castiga un sejur la munte!

Iti oferim un sejur la munte!

Noi nu primim premii ci le oferim.

Andy  Hotels  Predeal 4* si calatoriaperfecta.ro te invita la un concurs de primavara.

Primul concurs din 2017 vine cu un premiu grozav. Doua nopti de cazare cu mic dejun inclus, la Andy  Hotels  Predeal 4* pentru doua persoane si un copil pana in 7 ani. Perioada este 3 iunie – 5 iunie. Adica de Rusalii!

Noua, Predealul ni se pare cea mai buna statiune de pe Valea Prahovei. Si o sa va dam si argumente. Nu este atat de plin ca Sinaia, atat de mic ca Busteniul, atat de snob ca Poiana Brasov sau atat de  gol ca Azuga. Are de toate. Pentru schiori, pentru drumetii, obiective turistice, telecabina, aer curat, carari, varfuri, parcari, hoteluri grozave, e in mijlocul vaii… Predealul le are pe toate! Acolo va trimitem!

Iar despre Andy Hotels Predeal puteti citi mai multe aici. E un loc special! Este un loc grozav, intr-un loc grozav unde iti incarci bateriile si te relaxezi. Andy  Hotels Predeal este pe drumul spre Trei Brazi, la doua curbe de intersectia cu drumul principal. Pe jos faci 5 minute… E o cladire verde cu 3 etaje care iti sare in ochi si pe care efectiv nu ai cum sa o ratezi. Si o sa vezi cat de mult o sa iti placa!

Conditii de participare:

1. Lasa aici in articol, un comentariu in care sa ne spui  ce iti place la hotelul Andy cel mai mult si de ce ar trebui sa castigi tu? De preferat este sa fie lasat prin sistemul facebook.
  2. Da un share la acest concurs pe pagina ta de facebook. Share-ul sa fie public!
  3. Da un like la paginile de facebook Andy Hotels Predeal si Calatoriaperfecta

Nu ramane decat sa va uram succes! Este ocazia perfecta de a petrece alaturi de persoanele dragi cateva zile la munte. Convinge-i ca tu meriti asta!

Regulament

• Concursul se desfasoara intre 02 martie si 14 martie.
  • Castigatorul este desemnat de catre managementul Andy Hotels Predeal pe baza comentariului.
  • Castigatorul va fi desemnat de hotel in urma comentariilor si va fi anuntat pe site-ul calatoriaperfecta.ro in data de 15 martie.
  • Premiul nu poate fi preschimbat in bani.
  • Sejurul trebuie confirmat cu receptia si managementul hotelului.
  • Conditiile de participare sunt obligatorii si vor fi verificate.
  • In cazul in care castigatorul nu a respectat conditiile nr. 2 si 3 va fi desemnat un alt castigator.
  • Participantii trebuie sa aiba peste 18 ani.
  • Comentariile copy/paste nu sunt acceptate si duc la descalificare
  • In cazul participarii aceluiasi concurent cu mai multe conturi, participarea este anulata.
mm
Calatoriaperfecta.ro este un proiect initiat de Pati si Dan, doi pasionati de calatorii. Am vizitat pana acum peste 50 de tari si ne place sa spunem ca lista ramane deschisa. Din fiecare calatorie surprindem cat mai multe detalii, informatii reale si imagini pentru voi. Va invitam sa intrati in lumea noastra daca nu ati facut-o deja, sa calatoriti cu noi, sa deveniti unul dintre membrii familiei noastre. Calatoria perfecta exista! Haideti sa o descoperim impreuna.
Ti-a placut? Distribuie-l!
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Comments

comments

36 thoughts on “Castiga un sejur la munte!

1. Orice moment cu familia este minunat, dar când mai este și la hotel Andy, la aer curat, plimbari pe munte, jacuzzi, sauna, mâncare buna, totul devine de vis. Sper să câștigăm acest sejur.

2. Am un prieten italian, Luigi care intr-o excursie in Romania, v-a trecut pragul anul trecut, la Predeal. Ne-a chemat si pe noi si chiar a insistat : Andiamo!!! Andyamo !!! Andy amo !!! nu ne-a luat mult ca sa intelegem mesajul lui real. Doar suntem latini cu totii , nu-i asa !!! :)))) Amo , amo Andy amo !!!

3. Am fost la Andy Hotels și am fost surprinsă neplacut de condițiile care sunt de cel mult 3 stele. Prize care nu funcționau, lămpi care erau doar pentru decor, ușa camerei nu s-a deschis pana n-am chemat receptia, condiții ieftine, preț mare. Mergeți sub va veți convinge! Sau poate s-o fi schimbat ceva de anul trecut, doamne ajuta!

4. Nu am fost niciodată la acest hotel dar niște prieteni miau spus ca e foarte frumos îmi doresc sa câștig pentru a-i face o surpriza sotului meu va mulțumesc.

5. Imi place foarte mult statiunea Predeal si am trecut pe langa Hotelul Angy dar din pacate nu am fost cazati. Imi doresc sa castig acest concurs pentru ai face o surpriza familiei mele.

6. Mi-as dori sa ma intorc in cel mai frumos loc pe care l-am vizitat in urma cu 40 de ani. Sincer??? Nu am mai reusit sa ne facem nici un concediu de 20 de ani. Mi-as dori mult sa am privelistea muntelui si sa imi relaxez privirea si mintea

7. La munte am cunoscut iubirea,
    Acum 18 ani,
    As vrea sa-mi revad tineretea,
    La munte …la Predeal,
    O clipa de relaxare ,
    Pe terasa de la Andy Hotels,
    Sa gust specialitatile,traditionala mancare,
    Si vinul sa-l gust…ce mister,…!
    Sa stau la SPA, in jacuzzi,
    Un pic de rasfat ar fi bun,
    Sa-mi umplu din nou plamanii,
    Cu aerul proaspat, de munte acum.
    Ce-ar fi iubirea mea draga,
    Ca acesti oameni ospitalieri,
    Pe noi sa ne aleaga,
    Pentru un minunat wekkend la Andy Holels?

8. Momentan nu am vizitat acest hotel , dar din ceea ce am văzut opiniile sunt împărțite. Din punctul meu de vedere si din ceea ce am vazut pe net condițiile sunt excelente , țin seama și de faptul ca managerul hotelului are ca scop fidelizarea potențialilor clienți prin serviciile oferite astfel incat aceștia sa revină cu drag în acest loc. O ieșire la munte presupune multa mișcare, relaxare și încărcarea ” bateriilor” , as face cadou un astfel se sejur părinților mei care anul acesta împlinesc 45 de ani de căsătorie.

9. Mi as dori sa revad zona Prahovei (pe care nu am mai vazut o din copilarie) alaturi de o prietena draga. ar fi momentul perfect pentru a o reintalni, depana amintiri, sa descoperim locuri si oameni. Hotelul mi se pare extrem de cochet si primitor, locul ideal de a petrece clipe agreabile; neaparat as dori sa incerc preparatele unguresti ale bucatariei dvs.

10. Imi place hotelul Andy, deoarece ofera calitate si servicii onorabile oamenilor, aducand fericire si binedispozitie tuturor oaspetilor. Fiind un hotel autentic, care se respecta, este fara doar si poate alegerea perfecta atunci cand optam pentru un sejur la mare. Imi doresc sa castig acest sejur, pentru a ma bucura alaturi de omul drag intr-un peisaj sublim completat cu un confort hotelier de bun augur si primitor.

1. As vrea să câștig pentru că nu am fost niciodată nicăieri că nu am posibilități și sunt f bolnava multumesc

11. As dori sa castig pentru a ma relexa impreuna cu sotia mea,intr-un loc de vis . Hotelul este plasat intr-un peisaj minunat.Imi place ca hotelul Andy nu este mare si imi transmite intimitate , Astept dimineata sa stau pe balcon ,sa admir privelistea ,sa respir aer curat si sa-mi savurez cafeaua.

12. Hotelul Andy intruneste toate standardele de confort pentru o vacanta reusita ! Mi-as dori sa castig pentru ai face o surpriza sotului meu pe care il iubesc foarte mult !

13. In primul rand, este amplasat intr-o zona superba, un loc minunat lasat de Dumnezeu pentru a bucura oamenii.
    In al doilea rand, culoarea reda speranta, optimism si curiozitatea de a-l vizita!

14. Vreau sa câștig ptr ca merit!!!Vreau sa ma răsfăț, sa ma relaxez si sa fiu tratata ca o diva pe covorul roșu! Si toate aceste stări minunate nu le pot întâlni decât la acest ravisant hotel! Sa vad muntele aproape de mine,sa ies in balcon si sa admir panorama !Sa ma simt bine in apartamentul VIP, sa ma încarc pozitiv si la întoarcerea acasă sa se vadă pe chipul meu ca am avut un weekend de munte la voi la hotel si sa va recomand cu drag si sinceritate tuturor colegilor si colaboratorilor mei!

15. Hotel Andy este cel mai bun,cel mai placut loc de e te relaxa cu familia.Este „number one”!,cu cel mai placut si atent personal,cu o ambianta foarte placuta si de bun gust.As sta cu cea mai mare placere un sejur cu familia.Sunteti cei mai tari!!!

16. Nu am fost niciodată la Predeal deoarece nu mi am permis nu am servici deoarece sunt foarte bolnava are numai soțul dar daca as câștigă ar fi o minune de la Dumnezeu să descopăr aceste frumuseți ale naturii

17. De mic copil sunt fascinat de frumusetea peisajelor montane.Imi doresc sa ajung intr-o adevarata oaza de liniste si relaxare care sa imi bucure inima si sufletul Am ales aceasta statiune superba Predeal,cu hotelul sau minunat din toate punctele de vedere Andy Hotels Predeal.Aici,toate vacantele sunt frumoase,asigurate de oameni frumosi si calzi,apropiati de turisti-inclusiv o doamna manager care nu se da in laturi sa salute lumea,care ii iese in caleDin fiecare camera,din varful patului,se vad muntii,numai este nevoie de televizor.Hotel Andy ramine intotdeauna o experienta fara repros

18. Nu am am fost niciodata la Hotel Andy.din cauza datoriilor nu mi-am permis.in aprilie eu si viitorul sot sărbătorim 8 ani de cand suntem împreună. Ne-ar prinde bine aceasta vacanță!

19. Hotelul e curat nu miroase ..am fost tratata cu amabilitate. Vreau sa castig sejurul pt a-l face cadou parintilor mei care merita din plin o vacanta

20. Da asa articole imi plac sunt incitante ma fac sa vizitez si eu pt relaxare si incarcarea bateriilor tot nu am fost in concediu merita incercat.La asa hotel Andy Hotels.

21. Din pacate nu am fost la acest hotel. As fi bucuroasa daca as avea ocazia sa merg impreuna cu familia. Le-as face o surpriza placuta celor dragi.

22. Hotelul arată minunat,peisajul e de vis, ce îți poți dori mai mult. …un cadou frumos soțului meu care împlinește și schimbă prefixul în perioada aceea (a concursului )…Noi doi și fetița noastră de 7luni…Vă mulțumesc!

23. eu imi doresc sa castig acest concurs pentru a afla cat de frumos este acest hotel si zona in care este amplasat, ce mi poate oferi din pasiunea si munca oamenilor care fac orice turist sa revina. ar trebui sa castig eu pentru ca sunt singura de prea mult timp si as dori sa mi fac noi prieteni si cunostinte printre pasionatii de calatorii.

24. O oază de liniște intr-o lume nebună ! De ce să câștig ….Pentru că o ieșire de câteva zile intr-un loc minunat poate face minuni pt toți cei care vor sa își încarce bateriile și sa scape de stresul, oboseala și rutina zilnică !

25. Anul acesta am avut e37 ani de căsătorie soțul a iesit în februarie la pensie asa ca ne ar prinde bine un moment de relaxare si sa ne incarcam bateriile in oaza de liniste de la Andy Hotels.