Tabara pentru profesori!
Si profesorii merg in tabara!
Joyful Teaching în Argeş, Braşov, Dâmbovița, Mureş și Sibiu
Prima Școală de vară pentru dezvoltarea personală a profesorilor a avut rezultate excelente. Au participat 24 de profesori din învățământul primar și consilieri școlari, din sistemul de stat, care au beneficiat de un program intensiv de workshop-uri, însumând 30 de ore de dezvoltare personală. Proiectul s-a desfășurat pe parcursul a 5 zile, în localitatea săsească Mălâncrav, din județul Sibiu.
Întregul program a avut loc în localitatea Mălâncrav, un sat restaurat de Mihai Eminescu Trust din dorința de a oferi un turism responsabil, scopul fiind conservarea patrimoniului și revitalizarea satului transilvănean.
“Acest proiect pilot s-a dovedit a fi un success, de aceea îl vom continua și în anii următori,” a declarat cu bucurie Ilse Baekelandt-Luyten, soția ambasadorului Belgiei la București și Președinte-onorific Hora. “Pentru noi, a fost foarte important să vedem motivația și dedicarea de care au dat dovadă participanții în timpul sesiunilor”. Un profesor participant a marturisit : “Exercitiile m-au ajutat sa ma cunosc mult mai bine, sa-mi explic unele sincope din existenta mea, sa-mi rezolv problemele din clasa, sa-mi formulez clar obiectivele profesionale si sa fiu senina. Acum pot sa infrunt orice ! »
“Îmi pare rău că nu am putut participa la acest proiect în calitate de cursant. Reacțiile care au venit dinspre participanți au fost pozitive, extrem de încurajatoare, de aceea sprijinim în continuare această inițiativă și așteptăm cu nerăbdare următoarea ediție”, a declarat Dorel Baila, inspector-adjunct în cadrul Inspectoratului școlar Sibiu.
Scoala de vara
La invitația Asociației Hora au răspuns 3 traineri cu experiență, membri ai ”Educatieve Academie” din Belgia, specializați în susținerea unor cursuri de dezvoltare personală pentru profesori. Hora își desfășoară activitatea sub Înaltul Patronaj al Ambasadei Belgiei la București, cu susținere din partea Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și din partea Institutului de Științe ale Educației. Fundația Carmeuse a fost sponsor și partener în acest proiect. “O treime dintre participanți lucrează în școli din zone dezavantajate” a confirmat Lorena Felder, HR Manager în cadrul Fundației Carmeuse România. “Trainerii au adaptat atelierele de lucru la nevoile specifice ale profesorilor care lucrează în zone defavorizate”.
E&Y România, este foarte încântată de rezultatele obținute în urma proiectului. “Sprijinirea sistemului educațional din România este pentru noi o alegere firească” a declarat Jean-Marc Cambien, partener E&Y pentru România. “Prin consolidarea puterii interioare a fiecărui profesor, procesul de învățare al copiilor în ansamblu va avea de câștigat și, în acest fel, va crește în viitor rata de angajare în sistem a populației tinere.”
Facebook Comments